Skip to main content
Nasze hasło to ciągłość, więc wśród kolorów nie mogło zabraknąć zaczerpniętego z 2022 roku pomarańczu. Do niego nieprzypadkowo dobraliśmy energetyczny żółty. Pantone wskazał go jako trend na jesień 2023. Ci z Was, którzy widzieli w zeszłym roku nasze wystawy pudełkowe nie będą zdziwieni, że trzecim kolorem jest głęboki kobalt (ci, którzy nie widzieli, wciąż mogą to nadrobić, zaglądając na cyfrową wystawę w serwisie naszego Partnera strategicznego Fundacja Bochińskich: dizajnnawynos.pl). Pamiętacie kieliszki projektu Wiesława Krysiaka, które pokazywaliśmy na wystawie „Gra towarzyska”? Na razie zdradzimy tylko, że jeszcze do nich w tym roku powrócimy.
Kolory wybrała Ania Triebwasser, nasza graficzka, która zaprojektowała identyfikację Młynów i samego festiwalu, a tym razem – także tegoroczny key visual. Pokażemy go już niebawem!

Bądźmy w kontakcie! Zapisz się na nasz newsletter

Zapoznałem/łam się z Klauzulą informacyjną dotyczącą przetwarzania danych osobowych dostępną TUTAJ.